هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
سه شنبه, ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸

وب سایت بزرگترین شرکت کامپیوتری دنیا هک شد

شناسه مطلب: ۱۰۶ بازدید: ۵۶۸۲
وب سایت شرکت اپل که هفته گذشته برای مدتی مختل شده بود، توسط هکرها هک شده است.
شرکت اپل در پیامی به توسعه‌دهندگان ثبت شده این شرکت اعلام کرد: در خطر بودن ایمیل‌های حساس، نا‌م‌ها و آدرس‌ های پستی باعث تعطیلی وب سایت شرکت در روزهای گذشته برای جلوگیری از خسارت های بیشتر بوده است.
 
این شرکت افزود: طی روزهای گذشته یک هکر تلاش کرد به اطلاعات شخصی توسعه دهندگان ثبت شده اپل از وب سایت دسترسی پیدا کند. اطلاعات شخصی حساس رمزگذاری شده هستند و قابل دسترسی نیستند اما ما نمی‌ توانیم احتمال دسترسی به نام تعدادی از توسعه دهندگان، آدرس‌ های پستی یا آدرس‌ ایمیل‌ ها را رد کنیم.
 
در این پیام آمده است: برای روشن شدن موضوع، ما می خواهیم این مساله را به اطلاع شما برسانیم. ما روز پنجشنبه سریعا وب سایت را تعطیل کردیم و از آن زمان ۲۴ ساعته در حال کار روی این موضوع هستیم.
 
شرکت اپل افزود: برای جلوگیری از تکرار یک تهدید امنیتی نظیر این مورد، ما به طور کامل در حال مرمت کامل سیستم‌های توسعه‌ دهندگان خود، به روزرسانی نرم افزار سرور و بازسازی پایگاه داده خود هستیم.
 
شرکت اپل در ادامه به دلیل اختلالات ایجاد شده عذر خواهی و ابراز امیدواری کرد که وب سایت این شرکت به زودی فعال شود.
 
آخرین باری که وب سایت اپل تعطیل شد به دلیل هجوم کاربران در زمان انتشار نسخه بتا نرم‌افزار آی.اُ.اس ۷ در اوایل ماه ژوئن بود. اما تعطیلی روزهای اخیر طولانی‌تر و برای مدت یک روز بوده است.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن