هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۷

با Legion Meter، این گجت انقلابی در زمینه شارژ USB آشنا شوید

شناسه مطلب: ۷۰۷ بازدید: ۹۹۷۷

از آنجایی که بزرگتر شدن باتری‌های موبایلها واقعا دشوار است، پس باید فکری به حال تسریع در شارژ کرد. اینجاست که پروژه Kickstarter لژیون متر مطرح می‌شود. این گجت خیلی شبیه به یک MP3 پلیر کوچک در شکل و ظاهر یه USB درایو است، اما برای کارهای بیشتر و مهمتری ساخته شده است.

به گزارش طراحی سایت سراج، Legion Meter در واقع یک تسریع کننده شارژ بوده که برای دستگاه‌های iOS و اندرویدی ساخته شده است. مدار PLX Charge Accelerator این تسریع کننده، به دستگاه‌ها اعلام می‌کند که بیشترین نیروی مورد نظر را دریافت کنند.

توانایی دیگر این گجت مود Watt Hour است که فضای واقعی باتری شما را نشان می‌دهد. این مود مقدار انرژی فرستاده شده به دستگاه را بر حسب وات اندازه می‌گیرد و گنجایش کلی را تخمین می‌زند.

بر روی بدنه این گجت یک صفحه نمایش OLED 32*128 پیکسلی هم تعبیه شده است که انرژی دریافت شده در هر لحظه توسط دستگاه را بر حسب وات نشان می‌دهد.

این صفحه نمایش در ضمن مود اسکرین سیور و پردازشگر گرافیکی برای انجام ترنزیشن‌ها نیز دارد.

Legion Meter احتمالا اکتبر با قیمت 69 دلار روانه بازار می‌شود و تحولی در شارژ USB ایجاد خواهد کرد. از همین الان می‌توان حدس زد که این گجت طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد. گفته می‌شود این گجت می‌تواند تا 90% شارژ را سرعت بخشد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن