هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۸

رونمایی از سیستم عامل‌های تازه اپل

شناسه مطلب: ۶۱۰ بازدید: ۳۲۴۰

همایش اپل موسوم به WWDC با حضور برنامه ‌ویسان مختلف در دوم ژوئن امسال برگزار می‌شود و البته گوگل نیز در پایان همین ماه همایش مشابهی را برگزار خواهد کرد.

به گزارش طراحی سایت سراج، گمانه زنی در مورد اینکه اپل در جریان همایش سالانه خود چه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی را در دسترس علاقمندان قرار خواهد داد، کماکان ادامه دارد. برخی منابع خبری از عرضه تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل مک یعنی OS X 10.10 خبر می‌دهند و می گویند رابط کاربری این نسخه به طور کامل متحول شده است.

افزایش سازگاری مک با نسخه‌های همراه سیستم عامل اپل یعنی iOS نیز دیگر نکته مورد اشاره است. انتظار می‌رود نسخه نهایی OS X 10.10 تا پاییز امسال روانه بازار شود.

همچنین گفته می‌شود که در کنفرانس اپل اخبار جدیدی در مورد iOS 8 منتشر خواهد شد. قرار است برنامه‌های همراه متعددی به طور پیش فرض بر روی این نسخه در دسترس باشند که از جمله آنها می ‌وان به Healthcare برای افزایش سلامت کاربران، برنامه ویرایش متن TextEdit، Preview و ... اشاره کرد. ممکن است مرکزی برای بارگذاری انواع بازی و همین طور دریافت پیام های گوناگون از منابع مختلف نیز به این سیستم عامل همراه اضافه شود.

منابع دیگر خبری از احتمال به روزرسانی پردازنده‌های اختصاصی اپل و از جمله A8‌خبر می‌دهند که مصرف باتری را به طور بهینه مدیریت کرده و کارآیی سخت افزاری گوشی را نیز بهبود می‌بخشد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن