هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
شنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۷

اینستاگرام؛ آپلود 5 میلیون کلیپ ویدیویی در روز اول

شناسه مطلب: ۷۶ بازدید: ۵۴۰۶

پنج شنبه شب، فیس بوک از قابلیت جدید اشتراک گذاری ویدیو در سرویس اینتسگرام پرده برداشت و به نظر می‌رسد این قابلیت مورد توجه کاربران این سرویس اشتراک گذاری محتوا قرار گرفته و آنها تنها در روز اول راه‌اندازی این سرویس بیش از 5 میلیون ویدیو را در آن آپلود کرده‌اند.

پیش از این، اینستگرم سرویس اشتراک گذاری عکس در ابزارهای موبایل بود که سال گذشته به تصاحب فیس‌بوک در آمد؛ اما فیس بوک پنج شنبه گذشته از قابلیت‌های تازه این سرویس پرده برداشت و در آن میان امکان جدید اشتراک گذاری ویدیو را در کنار عکس اضافه نمود.

اینستگرام بصورت یک اپلیکیشن برای ابزارهای مبتنی بر iOS و اندروید در دسترس است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از لحظات زندگی خود عکس و فیلم گرفته، آنها را ویرایش نموده و افکت‌های مختلف به آنها اضافه کرده و سپس با دوستان خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب کاربران اینستگرام، این امکان را دارند تا علاوه بر اشتراک گذاری عکس، یک کلیپ 15 ثانیه ویدیویی نیز با دوربین تبلت و موبایل خود تهیه کرده و سپس به اشتراک بگذارند.
این سرویس شباهت زیادی به سرویس Vine توییتر دارد که چندماه پیش رسما راه اندازی شد.
در حال حاضر اینستگرام حدود 130 میلیون کاربر فعال دارد. آنها در 8 ساعت اول راه اندازی قابلیت اشتراک گذاری ویدیو، آنقدر کلیپ آپلود کردن که اگر کل عمر را نیز مشغول دیدن آنها شوید باز هم وقت کم خواهید آورد. روند اشتراک گذاری ویدیو در این سرویس به سرعت در حال افزایش است.
کاربران اینستگرام در هر دقیقه نزدیک به 40 ساعت ویدیو را در این شبکه اشتراک گذاری، آپلود می‌کنند.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن