هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۹

چگونه با گوشی خود اسکن کنیم؟

شناسه مطلب: ۵۰۰ بازدید: ۴۸۷۹

حتما بارها برایتان پیش آمده که بخواهید کاغذی را اسکن نمایید اما در آن لحظه به اسکنر دسترسی نداشته‌اید و تنها ابزار الکترونیکی موجود در دستان شما همان گوشی هوشمندتان بوده است. در این مواقع دو راهکار پیش رویتان قرار دارد؛ نخست آنکه از صفحه مورد نظرتان عکس بگیرید و دیگری اینکه از نرم‌افزارهای اسکن استفاده کنید. اغلب این برنامه‌ها به صورت رایگان موجود می‌باشند و در این خبر شما را با برخی از آنها آشنا خواهیم کرد.

به گزارش طراحی سایت سراج، این ابزار یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های موبایل برای اسکن اسناد و مدارک است و علاوه بر این امکانات متنوعی هم دارد. برنامه کم اسکنر می‌تواند به صورت خودکار عکس‌های گرفته شده با استفاده از دوربین گوشی را صاف کرده، برش دهد و یا اینکه تنظیمات لازم را روی رنگ و نور آنها انجام دهد. در پایان عکس‌های اسکن شده در قالب فرمت‌های JPEGs یا PDF قابل ذخیره‌سازی هستند. در حال حاضر نسخه‌های اندرویدی، ویندوز فون و iOS این برنامه موجود می‌باشند.

Google Drive Scanner


Google Drive
این ابزار معمولا برای دسترسی به سرویس ابری گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد اما قابلیت دیگری هم دارد و آن امکان اسکن انواع اسناد و مدارک است. گوگل درایو نیز همچون کم اسکنر می‌تواند کیفیت عکس‌ها را بهبود بخشیده، صاف کند و در نهایت محصول کار را در قالب فرمت‌ PDF تهیه و در فضای ابر اختصاصی کاربر ذخیره نماید.

Genius Scan


Genius Scan
اگر بنابر دلایلی برنامه‌های قبلی را دوست نداشته‌اید بهتر است نگاهی به این برنامه بیاندازید. این برنامه بسیار ساده و در عین حال کاربردی است و اغلب کارکردهای دو برنامه قبلی را نیز دارد. پس از تهیه فایل اسکن شده از ظریق این برنامه می توانید آنها را در سرویس‌های Box، Dropbox، یا Evernote آپلود نمایید.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن