هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶

بررسی برترین سیستم های مدیریت محتوا

شناسه مطلب: ۱۲۶ بازدید: ۵۰۷۲

همانطور که می دانید سیستم های مدیریت محتوا یا CMS ها برنامه هایی تحت وب هستند که با استفاده از آن ها می توان اقدام به ارسال، ویرایش و نمایش مطالب پویا نمود که البته بحثی بسیار گسترده را شامل می شود که در این سخن جای نمی گیرد. برترین و رایج ترین سی ام اس در کشور بزرگمان ایران، سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که علاوه بر داشتن محیط ساده و در عین حال کاربردی و آسان کاربر، دامنه ای گسترده و اوپن سورس دارد که می توان به آسانی آن را دلخواه سازی نمود.

 البته طرفداران و کاربران جوملا و دروپال هم کم نیستند ولی آن طور که شواهد گویاست وردپرس محبوب ترین و کاربردی ترین سیستم مدیریت محتوایی است که در ایران برای استفاده وجود دارد، ضمن تغییر و تحول هایی که اخیرا برای انجمن و تیم ویراستاری آن بوجود آمده، قابلیت های آن برای پارسی زبانان توسعه داده شده و بسیاری از باگ های آن از بین رفته است و با پشتکار بالا و توانایی جوانان با استعداد کشورمان پلاگین یا افزونه هایی برای کارایی بهتر و متناسب با نیاز دقیقا مختص فارسی زبانان توسعه و ارائه شده است که نام گویی از آنان خالی از لطف نیست. در همینجا سخن را کوتاه و شما را به مطالعه اینفوگرافیک دعوت می کنیم. شایان ذکر است که آمار های ارائه شده برای ۱۰۰٫۰۰۰ سایت برتر دنیاست که بسیاری از آن را تارنما های فارسی زبان تشکیل می دهد.

Cms2

انتشار یافته: 4
در صف انتشار: 0

نظرات  

حمید ایرانپور | Unknown | ۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ساعت ۱۰:۰۰
Comments نه نه اشتباه نکنید، بهترین مدیریت محتوای حال حاظر دیتالایف انجین است که بسیار بسیار قدرتمند است.
هرکسی با آن دست و پنجه نرم کند به قدرت ارق العاده ان پی میبرد. پس باید مطلبتان را اصلاح کنید
بنده با تمامی مدیریت محتوا هایی ه به ذهنتان میرسد کار کردم و در گزینه اخر دیتالایف را برگزیدم .
که در حال حاظر 9 سایت با این مدیریت محتوا دارم.
البته شایان ذکر است که باید ماژوال های بیشتری برای دیتالایف نوشته شود همچنین قالبهای آن در ماه های اخیر بسیار متونع شده است.
موفق باشید
وحید | Unknown | ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ساعت ۱۱:۱۰
Comments سلام خسته نباشید من هم با شما موافقم به نظرم شخصی بنده از وردپرس قوی تر تا به این لحظه ندیدم كه همه امكانات رو داشته باشه انجمن خبرنامه و فروشگاه تازه هر چه به جلوتر میریم براش افزونه های جدید میزارن عالیه
سیاوش | Unknown | ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ساعت ۰۱:۰۲
Comments هر کدام قابلیت های خاص خود را دارد. به نظرم از نظر امنیت حرف اول را دروپال میزند ولی از لحاظ اینترفیس و راحتی کارکرد جوملا مزیت بیشتری دارد
مجتبی | Unknown | ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ساعت ۰۹:۱۱
Comments آقایون تا یک سال دیگه هم دعوا کنید به نتیجه نمی رسید!

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن