هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۹

محبوب‌ترین و منفورترین تلفن هوشمند حال حاضر دنیا

شناسه مطلب: ۹۱ بازدید: ۴۰۹۶

اگر دنبال کننده احساسات و واکنش‌ها پس از به بازار آمدن گلکسی اس 4 بوده باشید، حتما دیده‌اید که افراد زیادی شیفته این گوشی هوشمند سامسونگ شده‌اند. اطلاعات بدست آمده از نظرات مردم در سایت WE Are Social نیز چنین می‌گوید. بر اساس اطلاعات گزارش شده از The Daily Mail که از کند و کاو تمام رسانه‌های اجتماعی، سایت‌ها و فروم‌های مرتبط به دست آمده است تنها 11 درصد از نظرات موجود در باره گلکسی اس 4 منفی بوده است.

در رابطه با آیفون 5 که به عنوان منفورترین تلفن هوشمند موجود در بازار ثبت شده است این مقدار 20 درصد برای بلک بری 18 درصد و برای لومیا 920، 15 در صد بوده است.
البته انتشار این خبر با عنوان” مطالعات نشان می‌دهد که گلکسی اس 4 محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیاست” اعتراض بسیاری از کاربران را به همراه داشته است. در سایت فندروید که منبع خبری این گزارش بوده است کامنت‌های زیادی به نشانه اعتراض و گاهی شگفت زدگی از سوی کاربران و بازدید کنندگان سایت درج شده که نشان از این دارد طرفداران اپل به این سادگی‌ها تن به این گونه آمارها نخواهند داد.
مسلما نتایج بدست آمده از این آمارها قطعی نیست مخصوصا در رابطه با کشوری مثل ایران که می‌توان گفت آیفون محبوب‌ترین گجت از نظر تکنولوژی دوستان است، اما این اطلاعات در اندازه‌ای است که دید کلی نسبت به اینکه نظر دیگر کاربران در جهان در باره تلفن‌های هوشمند موجود در بازار چیست به ما بدهد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن