هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹

این ۶ گوشی‌ در رنج‌ زیر ۵۰۰ هزار تومان را از بازار بخرید!

شناسه مطلب: ۷۰۳ بازدید: ۱۰۱۲۵

در این مطلب قصد داریم تا ۵ گوشی مناسب که قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان را دارند و در این رنج نسبت به قیمت‌شان کارایی مناسبی را به کاربر ارایه می‌دهند، به شما معرفی کرده تا اگر قصد خرید دارید بتوانید با حداقل هزینه صاحب یک گوشی با حداکثر امکانات و بیشترین کارایی شوید! پس با ما و این ۶ گوشی خوش قیمت همراه باشید!

گروه طراحی سایت سراج:
نوکیا لومیا ۵۲۰، با قیمت حدود ۴۲۰ هزار تومان

NokiaLumia520

این محصول نوکیا، یکی از خوب‌های بازار است که طراحی و کیفیتی مثال زدنی دارد! از معدود ضعف‌های لومیا ۵۲۰ می‌توان به نداشتن دوربین جلو اشاره کرد! صفحه ۴ اینچی، باتری ۱۴۳۰ میلی امپری، ویندوز فون۸، دوربین ۵ مگاپیکسلی و پردازنده ۲ هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی از مشخصات این گوشی خوب است! با خرید آن روزهای خوب و خوشی را در کنارش می‌توانید سپری کنید!

 چرا بخریم؟

طراحی زیبا با رنگ بندی مناسب

دوربین با کیفیت

سخت افزار قوی

پشتیبانی بسیار خوب

باتری خوب، با نوجه به سیستم عامل و قیمت

سیستم عامل روان و خوب ویندوزفون به همراه فروشگاه اختصاصی

قابلیت کار با دستکش و تاچ قوی

پرفروش ترین گوشی ویندوز فونی در سال گذشته

چرا نخریم؟

مقدارم رم کم

نداشتن دوربین جلو

اکسپریا ای ۱ دوآل، با قیمت حدود ۴۵۰ هزار تومان

Mobile Sony Xperia Z 1874b93

اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی با استایل خوب و قیمت مناسب هستید، نسخه جدید اکسپریا ای با نام ای ۱، تنها در حدود ۴۵۰ هزار تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت و در عوض یک گوشی با نمایشگر ۴ اینچی با پردازنده ۲هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی ، دوربین۳٫۱۵ مگاپیکسلی، باتری ۱۷۵۰ میلی آمپری و پشتیبانی از دو سیم کارت را نصیب شما می‌کند. مشخصات سخت‌افزاری این مدل وهمچنین قیمت بسیار خوب آن ، دل‌های بسیاری را از آن خویش می‌کند! (نقد و بررسی این گوشی را از اینجا بخوانید!)

چرا بخریم؟

سیستم عامل بروز

سخت افزار خوب

دوسیم کارته

دکمه اختصاصی واکمن

چرا نخریم؟

مقدار رم کم

نداشتن دوربین جلو
این گوشی به اکسپریا جی به دلیل بروز تر بودن و سخت افزار بهتر ترجیح داده شد.

گلکسی اس دوآس ۲، با قیمت حدود ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy S Duos 2 Review4

گوشی بعدی گلگسی اس دوآس۲ بوده که، یکی از ارزانترین گوشی‌های اندرویدی سامسونگ به حساب می آید.این گوشی اندرویدی با پشتیبانی خوب سامسونگ و قیمت مناسب، نمایشگر ۴ اینچی، پردازنده ۲هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، دوربین ۵ مگاپیکسلی، باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از دو سیم کارت را نصیب شما می‌کند. این گوشی با سایز مناسب و قیمت خوب می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد و شما می‌توانید با خرید آن از امکانات خوبی بهره مند شوید.

چرا بخریم؟

سایز مناسب

اندروید ۴٫۲

دوسیم کارته

داشتن دوربین جلو

سخت افزار مناسب

چرا نخریم؟

باتری متوسط

دوربین نه چندان خوب

الجی L40، با قیمت حدود ۳۰۰ هزار تومان

1393328493 W670 H475

به تازگی الجی، گوشی‌ خوب و خوش قیمتی را روانه بازار کرده است که این مدل با ارزش، L40 نام دارد، یک گوشی با نمایشگر ۳٫۵ اینچی، که از پردازنده ۲ هسته‌ای به همراه اندروید ۴٫۴ بهره می‌گیرد و به کمک دوربین ۳٫۱۵مگاپیکسلی خود، قادر است تا بسیاری نیاز های شما را برطرف کند.
تمام این موارد را می‌توان با قیمتی کمتر از ۳۰۰ هزار تومان تهیه نمود و به همین خاطر اگر به دنبال یک گوشی جمع وجور با مشخصاتی قابل قبول و قیمت بسیار خوب هستید، این گوشی گزینه‌ای عالی و ایده‌آل برای شماست.

چرا بخریم؟

سخت افزار خوب

سایز مناسب

طراحی زیبا

سیستم عامل بسیار بروز

چرا نخریم؟

نداشتن دوربین جلو

دوربین ضعیف

هواوی جی ۵۱۰، با قیمت حدود ۴۵۰ هزار تومان

Huawei Ascend G510 Article Full

در سال گذشته میلادی، هواوی گوشی‌های خوب و خوش قیمتی را روانه بازار کرد، که، یکی از این مدل‌های با ارزش، جی۵۱۰ نام دارد، یک گوشی با نمایشگر ۴٫۵ اینچی، که از چیپست ۲ هسته ای  به همراه اندروید ۴٫۱ بهره می‌گیرد و به کمک دوربین ۵ مگاپیکسلی خود، قادر است تا به صورت خوبی هم فیلم‌برداری کند. این گوشی با اینکه تقریبا یک سال از معرفی‌اش می‌گذرد، باز می‌تواند با امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خوبی که دارد، شما را مجاب به خریدش بکند.
 چرا بخریم؟

صفحه خوب و بزرگ

پردازنده مناسب

داشتن دوربین جلو

سریع شارژشدن باتری

چرا نخریم؟

باتری ضعیف

دوربین ضعیف

سیستم عامل اندروید ۴٫۱ که کمی قدیمی شده

 

نوکیا ایکس، با قیمت حدود ۳۵۰ هزار تومان

X Pile Body

نوکیا بعد از مدت ها، بالاخره به سراغ سیستم عامل اندروید رفت و اولین گوشی اندرویدی خود را با نام نوکیا ایکس، در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد.این گوشی با طراحی و کیفیت ساخت عالی و همچنین صفحه ۴ اینچی و پردازنده ۲ هسته ای می‌تواند دل های بسیاری را بدست بیاورد،  به خصوص با قیمت بسیار خوبی که دارد می تواند یک گزینه  بسیار باصرفه و خوب برای شما باشد. (نقد و بررسی این گوشی را از اینجا خوانید)

 چرا بخریم؟

کیفیت ساخت خوب به همراه رنگ بندی متنوع

صفحه نمایش مناسب

قابلیت های کاربردی همچون دابل تب و گلنس اسکرین

دوربین خوب

ارزش خرید بسیار بالا

چرا نخریم؟

نداشتن دوربین جلو

مقدار رم کم

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن