چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶

اچ‌پی با تبلت ۱۰۰ دلاری وارد می‌شود

شناسه مطلب: ۷۰۲ بازدید: ۱۱۹۴۴

رایانه‌های لوحی برخلاف قابلیت‌هایی که دارند، همچنان به عنوان یک کالای لوکس محسوب می‌شوند و هیچکس از آنها به عنوان ابزار ضروری زندگی یاد نمی‌کند.

به گزارش طراحی سایت سراج، اگرچه انواع رایانه‌های لوحی اپل و سامسونگ محبوبیت زیادی نزد کاربران جهانی دارند، اما با قیمت بالای خود نتوانسته‌اند به اندازه گوشی‌های هوشمند محبوبیت کسب کنند و HP این روزها می‌کوشد با از میان برداشتن مشکل یاد شده تمایل کاربران را برای خرید تبلت افزایش دهد.

این شرکت رایانه لوحی جدیدی را با نام HP Plus 7 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید معرفی کرده است که همراه با همه قابلیت‌ها و امکانات مورد نیاز کاربران با قیمت ۱۰۰ دلار فروخته می‌شود.

نمایشگر این رایانه لوحی تصاویر را با کیفیت ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و پردازنده ARM Cortex A7 آن چهار هسته پردازشگر یک گیگاهرتزی را در خود جا داده است که در کنار رم یک گیگابایتی فعالیت می‌کنند.

رایانه لوحی Plus 7 شامل ۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود که البته از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند و برای آن گیرنده بی‌سیم Wi-Fi در نظر گرفته شده است.

این تبلت دوربین دیجیتالی ۲ مگاپیکسلی دارد و دوربین دوم آن با کیفیت ۰.۷ مگاپیکسل امکان برقراری تماس‌های تصویری را فراهم می‌آورد.

از دیگر امکانات این محصول می‌توان به ۲۵ گیگابایت حافظه مجازی رایگان، باتری پرقدرت ۲۸۰۰mAh و وزن ۲۰۰ گرمی اشاره کرد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن