هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴

صدایی به وسعت میدان نبرد

شناسه مطلب: ۷۰۱ بازدید: ۹۳۰۱

گیمرهای حرفه ای به ابزارهای حرفه ای نیاز دارند. این ابزارها به دو دسته تقسیم می شوند، یکی سیستم حرفه ای با سخت افزارهای قدرتمند مانند مادربرد، پردازنده، کارت گرافیم و حافظه های پیشرفته که بتوانند سنگین ترین بازی ها را نیز با بالاترین نرخ فریم در ثانیه اجرا کنند.

به گزارش طراحی سایت سراج، اما دومین دسته، ابزارهایی هستند که گیمرها مستقیما با آنها سروکار دارند، مانند صفحه نمایش، موس، صفحه کلید و هدست. گیمرها برای کنترل کامل در بازی نیاز دارند که خوب ببینند، سریع حرکت کنند و دقیق بشنوند. لاجیتک برای دقیق شنیدن، محصولی به نام G430 دارد که در نوع خود بی نظیر است.


هدست G430 مخصوص گیمرها طراحی گردیده و در ساخت آن به کوچکترین نکات نیز توجه شده است. این هدست حرفه ای قابلیت پخش صدای 7.1 کاناله دالبی با کیفیت HD را دارد. از این رو کاربر می تواند محل صدا را تشخیص داده و به وسیله صدا متوجه نزدیک شدن دشمنان از پشت سر شود. این صدای با کیفیت در هنگام اجرای بازی های اتومبیل رانی نیز می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. علاوه بر کیفیت بسیار بالای صدا، این هدست بیس بسیار قدرتمندی دارد که با هر انفجار در میدان نبرد گوش های شما را نیز به لرزه درمی آورد تا محیط بازی را با تمام وجود احساس کنید. همچنین یک میکروفون با کیفیت بسیار بالا روی گوشی سمت چپ این هدست تعبیه شده است که در مواقعی که در مواقعی که نیازی به آن نیست، به راحتی جمع می شود و کنار بدنه هدست قرار می گیرد.


هدست G430 یک محصول حرفه ای است و برای استفاده های طولانی مدت طراحی شده است. از این رو به نسبت اندازه بزرگ گوشی ها و بدنه، از وزن کمی برخوردار است. گوشی های این هدست از جنس پارچه ای نرمی هستند که حتی پس از ساعت ها استفاده نیز باعث خستگی یا درد گوش ها نمی شود. همچنین هرکدام از گوشی ها قابلیت چرخش 90 درجه را دارند که استفاده از این هدست را بسیار انعطاف پذیر و راحت می کنند. یکی از نکات جالب در طراحی این محصول قابلیت اتصال از طریق فیش صدا یا رابط USB است.


اگر ابزار یا سیستم شما فقط جک فیش صدا داشته باشد می توان از طریق دو فیش هدفون و میکروفون، G430 را به آن متصل کرد. اما اگر دستگاه شما مجهز به درگاه USB باشد، می توان از طریق یک رابط که در بسته بندی خود محصول موجود است، اتصال را از طریق USB برقرار کرد. نکته جالب اینکه، در این رابط کوچک یک کارت صدا تعبیه شده که وضوح صدا را چند برابر می کند و کیفیتی بی نظیر را به ارمغان می آورد. کلید کم و زیاد کردن صدا روی کابل هدست و سازگاری کامل با تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز نیز از دیگر ویژگی های G430 به شمار می رود. این هدست زیبا در حال حاضر با گارانتی سه ساله آواژنگ در بازارهای سراسر کشور موجود می باشد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن