چاپ کردن این صفحه
شنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵

این ۳ لپ‌تاپ لنوو را از بازار بخرید!

شناسه مطلب: ۶۹۵ بازدید: ۹۵۸۵

در ادامه مقالات پیشنهادی خود از برندهای بازار، این بار به سراغ لنوو آمده‌ایم، سازنده‌ای که تنوع مناسبی در محصولات خود داشته و علی‌رغم امکانات خوبش، نسبت به سایر برندهای مطرح بازار قیمت پایین‌تری نیز دارد! پس در ادامه با ما باشید تا 3 لپ‌تاپ خوب از لنوو که ارزش خرید بالایی را دارند به شما معرفی کنیم!

گروه طراحی سایت سراج:

لپ‌تاپ گرونه

IdeaPad Y510p-‌B

Lenovo IdeaPad Y510p Front

یکی از بهترین و محبوب‌ترین لپ‌تاپ های لنوو که از نسل چهارم پردازنده‌های اینتل استفاده کرده و به کارت گرافیک gt 750 انویدیا مجهز شده است تا مجموعه‌ای از خوب های بازار را در اختیار شما قرار دهد. این مدل گرچه به پای لپ‌تاپ های سری گیم برخی سازندگان دیگر همچون MSI نمی‌رسد اما اگر گیمر هستید می‌توانید بر روی این مدل که حتی مخصوص این کار نیست، نیز حساب ویژه‌ای باز کنید! Y510p هم اکنون با قیمتی معادل 3 میلیون و 200 هزار تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد.

چرا بخریم؟

بهره گیری از نسل جدید پردازنده‌های اینتل

یک ترا بایت هارد دیسک (5400 rpm) به همراه 8 گیگابایت SSD

اسپیکر های قدرتمند

کیبورد با نور پس زمینه

چرا نخریم ؟

بیش از اندازه داغ می‌شود!

 سنگین وزن

صفحه نمایش HD


لپ تاپ متوسطه

IdeaPad Z510-B

Product 1592879

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ قدرتمند با قیمت مناسب هستید Z510 را بخرید! این مدل از همان بدو ورود به بازار به دلیل قیمت مناسبش محبوبیت فراوانی را نزد کاربران پیدا کرد. هم اکنون نیز شما با پرداخت 2 میلیون و 600 هزار تومان صاحب یک لپ تاپ زیبا مجهز به پردازنده نسل چهارم اینتل و کارت گرافیک GT 740 انویدیا به همراه 6 گیگابایت رم می‌شوید! دیگر از یک لپ تاپ در این رنج قیمتی چه می‌خواهید ؟

چرا بخریم ؟

کانفیگ خوب

کیفیت ساخت مثال زدنی

ضخامت و وزن کم

اسپیکرهای فوق العاده

کیبورد مناسب به همراه نور پس زمینه

چرا نخریم ؟

صفحه نمایش با زاویه دید محدود


لپ تاپ ارزونه

Essential G510-E

Lenovo Laptop G510 Metal Front 3

میان لپ‌تاپ هایی در رنج قیمتی زیر 2 میلیون تومان، کمتر پیش می‌آید که با مدلی روبه رو شوید که دارای سخت افزار قدرتمندی باشد! G510 یکی از همان لپ‌تاپ های قدرتمند و کمیاب در این رده است که با پرداخت مبلغی در حدود 1 میلیون و 750 هزار تومان می‌توانید این مدل را به خانه ببرید. گرچه که این مدل توانایی های بالایی دارد اما نباید انتظار زیادی در رابطه انجام کارهای گرافیکی و سنگین همچون اجرای گیم های امروزی را داشته باشید!

چرا بخریم ؟

سخت افزار قدرتمند

کیبورد با کلیدهای بزرگ

پورت ها کامل

چرا نخریم ؟

صفحه نمایش با زاویه دید محدود

شارژ دهی باتری راضی کننده نیست!

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن