هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۰

تامین 80درصد مطالب از اینترنت داخلی

شناسه مطلب: ۶۳۶ بازدید: ۳۸۹۰

محمود واعظی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر 80 درصد مطالبی که مردم استفاده می‌کنند از میزبانی‌ها و سرورهای خارج از کشور و 20درصد آن از داخل است. به دنبال این هستیم که آن را تغییر داده و 80درصد مطالبی داخل و 20درصد آن خارجی برای موضوعات مختلف شود تا به اینترنت مطلوب برسیم.

به گزارش طراحی سایت سراج، وی افزود: ما به منظور رسیدن به اینترنت مطلوب به دنبال زیرساخت‌هایی هستیم که وضعیت شبکه زیرساخت‌ ما و ارتباطات اینترنتی سرعت را آنقدر در داخل کشور بالا ببرد که مردم شبکه ملی اطلاعات را بتوانند با سرعت بسیار بالا نیازمندی‌های خود را برطرف کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به ویژگی‌های شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شبکه ملی اطلاعات شبکه‌ای است که در آن به راحتی با سرعت بالا می‌توان غیر از مسئله اینترنت حتی بهره‌برداری‌های دیگری هم انجام شود.

واعظی در ادامه با اشاره به اینکه در کشورهای مختلف فعالیت‌های زیادی در زمینه نیازمندی‌ها و سرگرمی‌ها از طریق اینترنت انجام دادند عنوان کرد: در منزل نیازمندی‌های مختلفی مانند برنامه‌های سرگرمی انواع و اقسام بازی‌ها نیاز اتصال به کتابخانه‌ها، مراکز علمی وجود دارد و به دنبال این هستیم که مردم از طریق اینترنت انجام بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد دولت الکترونیک،‌ آموزش الکترونیک و ایجاد سلامت الکترونیک در مناطق محروم،‌دورافتاده و مناطق روستایی به دلیل فراهم کردن نیازمندی‌های پزشکی بدون مراجعه به پزشک از جمله موضوعاتی است که برای رسیدن به اینترنت مطلوب تلاش می‌شود.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن