هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
یکشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳

از فردا می‌توانید سیم کارت با پیش شماره ۰۹۰۱ بگیرید!

شناسه مطلب: ۶۲۶ بازدید: ۴۲۴۹

پس از ثبت نام و واگذاری سیم‌کارت با پیش شماره ۰۹۰۲ با نام آی‌سیم، حال ایرانسل اعلام کرد به عـنوان نخستین ارایه‌ دهنـده خدمت “شماره طلایی” در کشـور، دور جـدید ایــن طرح را از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت و از طریق وب‌سایت olr.irancell.ir برای پیش‌شماره‌۰۹۰۱ ارایه می‌دهد.

به گزارش طراحی سایت سراج، با اجرای دور جدید واگذاری شماره‌های انتخابی، ایرانسل این امکان را در اختیار متفاصیان قرار می‌دهد تا شماره تلفن‌همراه دلخواه خود را از میان میلیون‌ها شماره موجود در بازه شماره های ۰۹۰۱۰۰۰۰۰۰۰ تا ۰۹۰۱۴۹۹۹۹۹۹انتخاب کنند.

متقاضیان می‌توانند شماره دلخواه خود را از بین شماره‌های طلایی نظیر شماره‌های مرتب، شماره فعلی تلفن‌همراه، تلفن ثابت منزل و یا محل کار خود، تاریخ تولد یا ازدواج، یک ردیف شماره‌های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده، دوستان یا همکاران، ترکیب حروف ابجد که مفهوم خاصی را ایجاد می‌کند، شماره حساب بانکی، شماره ملی، شماره شناسنامه، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگر از ردیف اعلام شده را به دلخواه، به عنوان شماره سیم کارت اعتباری ایرانسل خود انتخاب کنند.

بهای سیم‎کارت اعتباری با شماره انتخابی ایرانسل، با احتساب ۵هزار تومان اعتبار اولیه موجود در آن و حق الزحمه شرکت پست بابت تحویل در محل مشترک و دریافت مدارک، مجموعا ۱۵ هزار تومان تعیین شده که در هنگام ثبت‌نام اینترنتی، از طریق پرداخت اینترنتی به‌وسیله کارت یکی از بانک‌های عضو شبکه شتاب و یا پرداخت از طریق کارت شارژ ایرانسل دریافت می‌شود.

هر فرد در این دوره تنها می‌تواند در مجموع حداکثر پنج شماره انتخاب کند. متقاضیان تجاری در صورتیکه مایلند بیش از پنج شماره خریداری کنند، می‌توانند درخواست خود را به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

براساس این گزارش، متقاضیان برای ثبت‌نام باید در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۳، ابتدا به سیستم یکپارچه خرید سیم کارت های ایرانسل به نشانی olr.irancell.ir مراجعه کرده و سپس شماره موردنظر خود را در محل مشخص شده وارد کنند. درصورتی که شماره‌ انتخابی شده پیش از این توسط سایرین رزرو نشده باشد، سیستم، انتخاب آنان را تایید کرده و به مرحله بعدی هدایت می‌کند.

پس از تایید سیستم مبنی بر موجود بودن شماره مورد نظر و وار‌د کردن اطلاعات لازم، مرحله ثبت‌نام آغاز می‌شود. در این مرحله علاوه بر تکمیل مشخصات فردی، درج نشانی پست الکترونیک و یک شماره تلفن‌همراه الزامی است زیرا در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام از طریق پیام‌کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

پس از این مرحله یک پیام‌کوتاه و نامه الکترونیکی مبنی بر انجام موفقیت آمیز عملیات به طور خودکار برای متقاضی ارسال می‌گردد. سپس مشترک می‌بایست نسبت به پرداخت هزینه شماره انتخابی به مبلغ ۱۵هزار تومان از طریق پرداخت آنلاین و یا پرداخت از طریق کارت شارژ اقدام کند.

در هنگام مراجعه مامور پست به نشانی مشترک، سیم‌کارت، تنها به مالک تحویل خواهد شد و مشترک هنگام دریافت سیم‌کارت باید اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشد و یک نسخه از کپی کارت ملی خود را به مامور پست تحویل دهد. سیم‎کارت‌های ایرانسل تنها پس از تکمیل ثبت نام و رسیدن مدارک شناسایی به ایرانسل فعال می‌شوند.

در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت از طریق پیام‌کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی شماره انتخابی خواهد رسید. همچنین همواره با مراجعه به صفحه سیستم یکپارچه خرید سیم کارت های ایرانسل و وارد نمودن شناسه پیگیری رزرو، می‌توان تمام سوابق پیام‌های‌کوتاه و نامه‌های الکترونیکی دریافتی از سوی ایرانسل را مشاهده کرد.

از سوی دیگر در صورتی که هنگام ثبت‌نام متقاضی، یک شماره ایرانسل برای اطلاع رسانی ارائه شده باشد، می‌توان در تمامی مراحل ثبت نام، با ارسال یک پیام‌کوتاه حاوی شناسه پیگیری رزرو به شماره ویژه ۲۱۲۹ از همان خط، از آخرین وضعیت سیم‌کارت شماره انتخابی مطلع شد.

در صورتیکه در هنگام ثبت‌نام، شماره‌ای غیر از شماره‌های ایرانسل برای ارسال پیام‌های اطلاع رسانی ارائه شده باشد، از طریق مراجعه به سیستم یکپارچه خرید سیم کارت ایرانسل به نشانی olr.irancell.ir ، میتوان از آخرین وضعیت سیم‌کارت خود مطلع شد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن