چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۱

اگر قصد يادگيري كدهاي كامپيوتري را داريد كليك كنيد

شناسه مطلب: ۶۱۷ بازدید: ۳۵۹۵

Javascript پيتون، Ruby ،HTML/CSS ،PHP و API اگر قصد يادگيري اين زبان هاي برنامه نويسي را داريد اين متن را بخوانيد.

به گزارش طراحی سایت سراج، با گذشت هر سال توانايي نوشتن و درک کدهاي کامپيوتري ارزش بيشتري پيدا مي‌کند و درخواست براي به کار گرفتن برنامه‌نويسان و توسعه‌دهندگان ماهر بيشتر مي‌شود. پايگاه Codecademy که به صورت رايگان و به شکل تعاملي به متقاضيان، برنامه‌نويسي زبان‌هايي چون Javascript پيتون، Ruby ،HTML/CSS ،PHP و API آموزش مي‌دهد، بيشتر به خاطر آموزش زبان‌هاي برنامه‌نويسي جاوااسکريپت، پيتون و Ruby مشهور شده است.
 
دوره‌هاي آموزشي اين پايگاه متنوع، در دسترس و به‌روز است و با سيستمي که براي آموزش به وجود آورده، با توجه به امکاناتي مانند مقايسه پيشرفت مراحل آموزش و به اشتراک‌گذاري آن‌ها افراد زيادي را جذب خود کرده است. به گزارش TNW اين پايگاه هفته گذشته با طرحي جديد و امکاناتي تازه کاربران خود را همراهي کرد و تا کنون هم توانسته 24 ميليون متقاضي را براي دوره‌هاي مختلف خود جذب کند. تغيير طراحي صفحات شامل طرح صفحات به همراه آيکن‌ها، رنگ‌ها و فونت‌هاي تازه مي‌شود. "مانوئل ليما" سرپرست تيم طراحي صفحات پايگاه Codecademy است که تغيير چهره اين سايت را در جهت ساده‌خواني با توجه به خلاصه‌سازي محتويات دانسته است. وي در اين رابطه عنوان کرد که اين دگرگوني‌ها شامل حذف کنترل‌هاي اضافه و المان‌هاي جهت‌نماي صفحه مي‌شود که از جمله اين بهينه‌سازي‌ها در چهره جديد سايت به شمار مي‌روند اما در عملکرد قبلي سايت هيچ خللي وارد نشده است. علاوه بر تغييرات اشاره شده در چهره سايت، امکانات جديد نيز به سايت اضافه شده است. يکي از اين تغييرات مهم در بخش داشبورد سايت است که پروژه‌ها و دوره‌هاي ناتمام را به نمايش مي‌گذارد. همچنين امکاني به نام Codebits فراهم شده تا کاربران بتوانند پروژه‌هاي تمام شده خود را در بين بقيه افراد به اشتراک بگذارند. هدف از Codebits اين است که کاربران بتوانند با استفاده از آن مهارت خود را به استخدام‌کنندگان و شرکت‌ها نمايش دهند. "زک
 
سيمز" مديـرعامـل و يکـي از بنيان‌گذاران Codecademy، مي‌گويد: "ما براي چند هفته رابط جديد سايت خود را به آزمايش گذاشتيم و شاهد آن بوديم که چگونه مي‌تواند براي اهداف Codecademy موثرتر از گذشته باشد". در بين دوره‌هاي موجود براي آموزش، دوره‌هايي نيز يافت مي‌شوند که هدف آن‌ها آموزش ساخت پايگاه‌هاي شرکت‌هاي مشهور است که براي مثال مي‌توان به دوره قدم به قدم طراحي و ساخت صفحه اصلي شرکت Airbnb اشاره کرد. آن طور که به نظر مي‌رسد، Codecademy بيشتر به آموزش افرادي مشتاق است که مي‌خواهند برنامه‌نويسي را تازه آغاز کنند. به گزارش TNW، شرکت Codecademy علاوه بر پلتفورم وب خود روي نرم‌افزاري براي سيستم‌عامل iOS هم کارهايي را انجام داده است و حتي آن را به آزمايش نيز گذاشته اما در حال حاضر بيشترين تکيه اين شرکت بر استفاده از همان پلتفورم وب آن است.
 

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن