هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۲

کمپانی ایسوس جدیدترین تبلت 2 سیم‌کارته خود به نام ME175CG را عرضه کرد

شناسه مطلب: ۶۱۲ بازدید: ۳۹۱۲

این کمپانی تایوانی ظرف بازه زمانی یک سال اخیر، 3 مدل مختلف از تبلت مقرون به صرفه فون پد را ارائه کرده است که همگی از سیم کارت و برقراری تماس‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش طراحی سایت سراج، جدیدترین محصول این کمپانی تبلت دو سیم کارته ME175CG نام دارد که امکان برقراری هم زمان تماس‌های تلفنی روی دو شبکه مستقل را برای کاربران فراهم می‌کند.

فون پد دو سیم کارته ایسوس در مقایسه با مدل معمولی 7 اینچی دارای برخی تفاوت‌های ظاهری می‌باشد. برای نمونه اندکی سنگین‌تر، عریض‌تر و ضخیم‌تر شده است. دو اسپیکر قبلی سطح رویی بدنه نیز جای خود را به یک اسپیکر قدرتمند داده‌اند که در قسمت پشت بدنه تعبیه شده است.

سطح رویی تبلت فاقد هرگونه دکمه یا بخش اضافه‌ای است و لوگوی ایسوس در لبه پایینی نمایشگر به چشم می‌خورد. در لبه بالایی نمایشگر یک پورت میکرو USB و فیش 3.5 میلی متری صدا تعبیه شده است که برای اتصال هدست می‌توان از آن استفاده نمود.
این محصول 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد که در حدود 5 گیگابایت آن آزاد است و کاربران می‌توانند برای نصب نرم‌افزار و کپی کردن محتوی از آن استفاده نمایند. اما جای هیچگونه نگرانی از بابت محدودیت ظرفیت برای کاربران وجود ندارد چراکه به لطف اسلات در نظر گرفته شده برای ME175CG، کاربران می‌توانند با استفاده از کارت‌های میکرو اس‌دی این ظرفیت را تا 64 گیگابایت ارتقاء دهند و در کنار آن از 16 گیگابایت فضای ابری رایگان که ایسوس برای کاربران این محصول در نظر گرفته است بهره‌مند شوند. بلوتوث 4.0، ژیروسکوپ و حسگر مسافت سنج از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این تبلت است.

نمایشگر اچ‌دی این تبلت رزولوشنی برابر با 1280x800p و تراکم پیکسلی 216ppi دارد و در کل می‌توان گفت که وضوح و کیفیت رنگ بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی Intel Atom Z2520 با دو هسته و رم یک گیگابایتی نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده است که برای انجام امور روزمره کفایت می‌کند.

سیستم عامل این تبلت نسخه 4.3 اندروید است که رابط کاربری آن درست مانند نسخه 4.2.2 مدل قبلی است منتها با این تفاوت که نرم‌افزارهای ارائه شده توسط شرکت‌های ثالت از روی آن حذف شده است که این نیز اتفاق بسیار خوبی است و خبر خوب دیگر آنکه ایسوس وعده داده که امکان ارتقاء سیستم عامل این تبلت به نسخه 4.4 نیز در آینده نه چندان دور فراهم خواهد شد.
یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر 1080p در قسمت پشت بدنه و یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی با امکان ضبط فیلم با فرمت 720p (برای برقراری تماس‌های تصویری) در قسمت جلوی بدنه این محصول نصب شده است که کیفیت تصویر بسیار خوبی را به کاربر ارائه می‌کنند.

گفتنی است که این تبلت تنها 340 گرم وزن دارد و در دو رنگ خاکستری و سفید عرضه می‌شود. صفحه نمایش این تبلت هم از نوع مالتی تاچ LED Backlight WXGA است و فرامین دریافتی تا 10 انگشت را پشتیبانی می‌کند.
باتری این تبلت دوام بسیار خوبی دارد و پس از هر بار شارژ (در موارد استفاده معمولی) تا 10 ساعت شارژ را در خود نگه می‌دارد و در حالت استند بای نیز تا 720 ساعت تبلت را روشن نگه می‌دارد.

قیمت این محصول 705 هزار تومان با 2 سال گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران عرضه شده است.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن