هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵

رییس شرکت ایسوس: ما هم پلاستیک داریم ولی با آن چیز متفاوتی می‌سازیم

شناسه مطلب: ۵۷۰ بازدید: ۳۶۲۴

جانی شیه به عنوان نام نخست اجرایی در شرکت ایسوس، بازار رقابت را در عرصه تلفن‌های همراه داغ‌تر از پیش نموده است و به نوعی به شرکت‌هایی مانند سامسونگ اعلان جنگ کرده است.

به گزارش طراحی سایت سراج از جاکارتای اندونزی، جانی شیه به عنوان رییس شرکت ایسوس در طول چند سال اخیر تلاش‌های بسیاری برای بالاتر بردن جایگاه این برند در عرصه تلفن‌های همراه داشته است و این پیشرفت در رده دستگاه‌های قابل حمل هوشمند موجب شده است تا این مدیر ارشد اجرایی به‌صورت کامل آمادگی رقابت با هر برند دیگری را داشته باشد. شیه که در حال معرفی دستگاه اندرویدی جدید شرکت بود درباره محصولات ایسوس و دستگاه‌های شرکت‌های رقیب برای مدتی بیش از یک ساعت به صحبت کردن پرداخت و در طول این زمان با کمک یک سری اسلاید با هیجان بسیار بالایی به ارائه اطلاعات مورد نظر خود پرداخت.

شیه معتقد است که دستگاه زن فون شرکت او به راحتی می‌تواند پرچمدارانی مانند گالاکسی اس 4 را پشت سر بگذارد و برای تعریف روند تولید این محصول از لغاتی مانند شگفت انگیز و نوآورانه استفاده کرد. انرژی شیه به‌اندازه‌ای بالا بود که از چند ساعت پیش از شروع برنامه اصلی پذیرای خبرنگاران بود ولی حتی در پایان سخن‌رانی خود نیز هنوز انرژیک و شاداب به نظر می‌رسید.

شیه در مهم‌ترین بخش سخن‌رانی خود به‌صورت مستقیم رقابت با شرکت‌هایی مانند سامسونگ را علنی کرد و درباره نحوه استفاده از پلاستیک به رقبا هشدار داد، او در این باره گفت:« وقتی که استفاده از پلاستیک را برای طراحی یک تلفن‌همراه هوشمند در نظر می‌گیریم، باید در نظر داشته باشیم که ما برخلاف سامسونگ که به خاطر استفاده از پلاستیک در طراحی مورد انتقاد قرار می‌گیرد، توانسته‌ایم استفاده از پلاستیک را وارد مرحله جدیدی از کارایی نماییم. ما از پلاستیک استفاده کامل برده‌ایم و با محاسبه فاکتورهایی مانند هزینه و ایجاد بهترین ارگونامی برای تلفن موفق به انجام این امر گشتیم. البته هنوز مشکلات فراوانی باقی مانده است که باید حل شود که نمونه بارز آن کاهش قطر پلاستیک برای زیباسازی دستگاه است زیرا موجب می‌شود پلاستیک مورد استفاده ظریف و زیبا به‌نظر برسد.»

شرکت‌های متعددی در طول چند ماه اخیر حملاتی را به سامسونگ داشته‌اند که نمونه اصلی آن‌ها HTC بود ولی حتی HTC نیز نتوانست در برابر استفاده از پلاستیک در تلفن‌های همراه خود مقاومت کند و اکنون با توجه به شرایطی که بازار تلفن‌های همراه رده میان قیمت  و پایین  به‌خود می‌بینند، باید در نظر گرفت که پلاستیک بهترین گزینه برای تولید دستگاه خواهد بود و تنها نوع استفاده از آن می‌تواند برنده رقابت طراحی را مشخص کند.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن