هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲

آیفون 6 خطری برای آیپد

شناسه مطلب: ۵۶۹ بازدید: ۳۶۹۵

بررسی‌های آینده نگرانه درباره محصولات اپل از یک موضوع و یک احتم ال بالقوه خبر می‌دهند و بر اساس این پیش‌بینی‌ها آیفون 6 خطری برای آیپد خواهد بود.

به گزارش طراحی سایت سراج، شرکت اپل هنوز به‌صورت رسمی گوشی جدید خود از سری آیفون را معرفی نکرده است ولی تقریبا تمامی شایعه‌های موجود در حوالی این گوشی نشان از وجود یک صفحه نمایش بزرگ‌تر در مقایسه با نسخه‌های پیشین هستند. در این میان با توجه به شرایط پیش آمده برای این شرکت، این گوشی به‌صورت غیر رسمی به رقیبی برای آیپد مینی تبدیل خواهد شد زیرا عملا امکانات این دو دستگاه تفاوت چندانی با یک‌دیگر نداشته و به‌سادگی ممکن است فروش دستگاه آیپد مینی در اثر عرضه آیفون 6 دچار افت شود.

 پیش‌بینی می‌گردد که این گوشی دارای صفحه نمایشی 5.5اینچی باشد و البته دسته دیگری نیز این اندازه را برابر با 4.7 اینچ می‌دانند ولی این تفاوت ابعادی چندان مهم نیست زیرا هر دو مورد اختلاف بسیار اندکی با آیپد مینی خواهند داشت. در این میان با عرضه گوشی آیفون 6 وبا توجه به شرایط موجود در بین دستگاه‌های اپل به‌احتمال فراوان افرادی که علاقه‌مند به خرید آیپد هستند برای گزینه‌ای مانند آیپد ایر اقدام خواهند نمود و افرادی که پیش از این آیپد مینی را انتخاب می‌کردند نیز به سراغ آیفون 6 خواهند رفت و این عمل به‌عنوان نوعی خودزنی درونی برای اپل تلقی خواهد گردید.

از زمانی که نخستین آیپد مینی در سال 2012 به بازار عرضه شد، این محصول همواره برای افرادی که از ابعاد کوچک صفحه نمایش سری آیفون ناراضی بودند به‌عنوان یک گزینه مطلوب محسوب می‌شد و بیشتر خریداران آیپد مینی را افرادی تشکیل می‌دادند که امکانات سیستم‌های اپل را در ابعادی معقول و نه‌چندان کوچک همانند آیفون و نه بسیار بزرگ مانند آیپد‌های عادی، می‌خواستند. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که هنوز فروش آیپد از آیفون عقب‌تر است و در طول سه‌ماهه نخست سال 2014 میلادی این شرکت موفق شده است تا 38.5  میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند که این رقم درباره محصول دیگر اپل یعنی آیپد برابر با 21 میلیون دستگاه است.

با توجه به شرایط پیش آمده برخی از مفسران صنایع آی‌تی پیش‌بینی خود را کمی بی‌باکانه‌تر اعلام نموده و معتقدند که در بازه زمانی معینی سری آیپد مینی به‌صورت رسمی از چرخه کاری اپل محو خواهد شد. تمامی این شرایط درحالی بررسی شده‌اند که هیچ‌یک از مفسران نسبت به موفقیت آیفون 6 تردیدی نداشته‌اند ولی محصولات دیگر اپل ممکن است در سایه توفیق این محصول دچار آسیب بشوند.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن