هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷

سه برند برتر لپ تاپ در جهان، سال 2014

شناسه مطلب: ۵۵۷ بازدید: ۳۹۷۷
خب پس از انتشار 4 مقاله و ارزیابی برندهای سازنده لپ‌تاپ، به بخش پایانی و در واقع بخش معرفی سه برند برتر دنیا و اعلام رتبه‌ باقی برندها می‌رسیم.
طراحی سایت سراج:

جایگاه اول

Apple Scorecard 2510691393516764

اگر مقالات را مطالعه کرده باشید، احتمالا دیدید که برند اپل با کسب بیشترین امتیاز در بخشهای مختلف، یک سرو گردن از باقی برندها بالاتر می‌ایستاد. این برای پنجمین سال متوالی است که این سازنده ثابت کرده، می‌تواند در زمینه ساخت لپ‌تاپ‌ها جایگاه طلایی را از آن خود کند. نمره عالی که این برند در بررسی‌ها  بدست آورد، تا بحال توسط هیچ کمپانی بدست نیامده بود. در گروه‌های پشتیبانی، طراحی، کیبورد و تاچ پد و صفحه نمایش هم اپل با کمترین نقصی در عملکرد ظاهر شد. توصیه ما این است، اگر به اندازه کافی بودجه دارید، حتما یک دستگاه با کیفیت اپلی تهیه کنید.

جایگاه دوم

Lenovo Scorcard

لپ‌تاپ‌های لنوو برای بار چهارم به مقام دوم رسیدند. این برند محدوده‌ای وسیع از حق انتخاب برای کاربرانش فراهم می‌کند و برای هر کاربر با هر توان مالی یک محصول دارد. پشتیبانی‌اش عالی بوده و کارایی و نتایج بنچمارک هایبریدهایش خیره کننده بوده است.

جایگاه سوم

Asus Scorcard2

ایسوس و این برد همیشه خلاق و بدنبال نوآوری تنها با اختلاف یک امتیاز جایگاه دوم را به لنوو واگذار کرد. این بار دوم است که این برند در جایگاه سوم می‌ایستد. شاید سیستمهای این سازنده در صدا قوی نباشند، اما نمره کلی بدست آمده در بررسی‌ها همیشه پایدار بوده است.

و اینهم از جایگاه باقی برندهای بررسی شده:

2014 BEST Notebooksfinalv4

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن