هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۸

ارتقا تلفن‌های هوشمند ال‌جی با Knock code

شناسه مطلب: ۵۲۴ بازدید: ۳۶۸۱

همانطور که در کنگره جهانی موبایل(MWC) درماه گذشته اعلام شد، یکی از ویژگی‌های اصلی تلفن‌های هوشمند ال‌جی در سال جاری قابلیت Knock code می‌باشد، که در گوشی‌های G Pro۲، G۲ mini و سری F و L در دسترس است.

به گزارش طراحی سایت سراج، دارندگان گوشی‌های G۲ و G Flex در کشورهای خاص جزو اولین کاربرانی خواهند بود که به این ارتقا دسترسی خواهند داشت.

مطالعات انجام شده، نشان می‌دهد بیشتر کاربران روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ بار گوشی خود را از حالت قفل خارج می‌کنند، بنابراین ال‌جی تصمیم گرفت با قابلیت Knock code تلفن همراه را به سطح بالاتری از امنیت و سهولت استفاده، برساند.

تکنولوژی Knock on ال‌جی در سال ۲۰۰۸ بستر مناسبی را برای توسعه Knock code جهت خارج کردن تلفن از حالت قفل در یک مرحله را تامین کرد.
تعجبی نیست که بیش از ۵۰ درصد شرکت کنندگان در یک نظرسنجی به این مشخصه به عنوان مهمترین ویژگی G Pro ۲ رای دادند.

این خواسته کاربران به روشنی نشان دهنده نیاز واقعی آنها به امنیت تلفن‌های هوشمند می‌باشد.

ویژگی بارز Knock code در فعال‌سازی و باز کردن قفل گوشی به طور همزمان است که،از امنیت و سهولت استفاده بیشتر نسبت به سیستم‌های امنیتی معمولی مانند گذرواژه یا شکل (Pattern) برخوردار است.

با تکنولوژی Knock code صفحه نمایش تلفن هوشمند به چهار قسمت تقسیم می‌شود که کاربر با ضربه‌های ملایم بین ۲ تا ۸ بار در هر یک از این چهار قسمت و در یک ترتیب خاص، تلفن را از حالت قفل خارج می کند.

این قابلیت با ارائه ۸۰،۰۰۰ ترکیب ممکن ،سطح امنیتی بالاتری نسبت به سایر سیستم‌های امنیتی نظیر حس‌گر اثر انگشت فراهم می سازد.
از آنجایی که استفاده از سیستمKnock code در هر ناحیه صفحه نمایش و بدون نگاه کردن به صفحه امکان‌پذیر است، همچنین امکان دزدیده شدن گذرواژه وجود ندارد. گذشته از مطمئن بودن و استفاده آسان ، به دلیل عدم وابستگی به شرایط محیطی، از عملکرد بهتری برخوردار است.

مدیر بخش ال‌جی در این ضمینه می گوید: مهندسین ال‌جی هنگام توسعه Knock code، تاکید ویژه‌ بر روی سهولت استفاده و امنیت بالا داشتند" وی افزود: هدف ما از گسترش سیستم Knock code ارائه تلفن همراهی متفاوت و متناسب با نیاز کاربران می‌باشد.

جزئیات ارتقا و دسترسی به سیستم Knock code در هفته‌های آینده به صورت منتطقه‌ای اعلام خواهد شد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن