هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲

این شلوار برای آی‌فون دارها طراحی شده است!

شناسه مطلب: ۵۲۲ بازدید: ۲۸۵۱

با بزرگ تر شدن ابعاد گوشی های هوشمند، قرار دادن آنها در داخل جیب شلوار هم به یک معضل نسبتا بزرگ تبدیل می شود. با توجه به همین مسأله تیمی مبتکر در کرواسی شلوار جالبی را طراحی کرده اند که علاوه بر جیب های جادار، کاملا ضد آب و ضد لکه است.

به گزارش طراحی سایت سراج، این شلوار با در نظر داشتن گوشی‌های هوشمند و فبلت ها طراحی شده‌اند و به لطف آن دیگر احتمال گم شدن و یا افتادن گوشی از جیب شما وجود نخواهد داشت.  این شلوار میکروفایبر خاصیت ضد تشعشع و ضدلکه دارد و در کرواسی تولید شده است.

WTFJeans V3 1

ویژگی منحصربفرد این شلوار جیب‌های اختصاصی آن است که برای قرار دادن تلفن همراه طراحی شده است و امکان دسترسی آسان به گوشی را حتی در زمانی که فرد در حال نشسته قرار دارد برای وی فراهم می‌کند.

WTFJeans V3 2

همانگونه که گفته شد جیب‌های این شلوار از مواد میکروفایبر ساخته شده است تا گوشی شما چه در زمانی که داخل جیب قرار دارد و چه زمانی که آن را خارج می‌کنید پاکیزه باقی بماند. یک لایه ضد تشعشع هم در داخل و روی فضای این جیب ها کار شده است که مانع از دریافت پرتوهای الکترومغناطیسی می‌شود که البته تنها بخشی از پرتوهای مضر متصاعد شونده از گوشی‌های موبایل است.

WTFJeans V3 3

این شلوارهای جین با استفاده از فناوری نانو ساخته شده‌اند و کاملا ضد آب و ضد لک هستند؛ به بیان دیگر آب، قهوه، نوشابه و هر چیز دیگری در صورت برخورد با سطح آن به راحتی پاک می‌شود. اما مسأله اینجاست که خاصیت مذکور تنها تا 20 الی 40 مرتبه باقی می‌ماند که تقریبا معادل مصرف یک سال فرد است.

جیب‌های این شلوار، برای گوشی‌های آی‌فون، طراحی شده‌اند اما می‌توان گوشی‌هایی با ابعاد مشابه را نیز در داخل آنها قرار داد. این جین بسیار پیشرفته قیمت بالایی هم دارد و برای داشتن آن باید مبلغی معادل 175 دلار (حدودا 530 هزار تومان) را پرداخت نمود.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن