چاپ کردن این صفحه
چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹

ایسوس بپوشید!

شناسه مطلب: ۴۸۵ بازدید: ۴۳۴۸

ساعت‌های هوشمند از جمله گجت‌های الکترونیکی پوشیدنی هستند که هنوز هم به صورت فراگیر در نیامده‌اند با این حال روند فزاینده گرایش کاربران به این محصولات حکایت از موفقیت چشمگیرشان در آینده نه چندان دور دارد.

به گزارش طراحی سایت سراج، ممکن است تصورتان آن باشد که ورود به این عرصه برای شرکتی مانند ایسوس (که در حال حاضر بیشتر در حوزه تولید لپ تاپ و تبلت فعالیت می کند) آن هم با توجه به سیل محصولات چینی و ارزان قیمتی که بازار را پر کرده‌اند، تصمیمی اندک خطرناک باشد اما مدیران ایسوس تصور دیگری دارند و بر این باورند که ورود به عرصه ساخت ساعت‌های هوشمند چالشی است که باید با آن روبرو شود.

استفاده از اینترفیس یا رابط‌های کاربری مبتنی بر حرکات دست شاید بهترین راه برای تعامل با صفحه نمایش بسیار کوچک این ساعت‌ها باشد. با این حال کمپانی ایسوس به دنبال طراحی و ساخت یک رابط کاربری طبیعی‌تر برای نخستین ساعت هوشمند یا به عبارت دیگر نخستین گجت پوشیدنی این شرکت است.
یکی از روش‌های مناسب با نمایشگر کوچک این ساعت‌ها، استفاده از فرامین صوتی یا افزودن قابلیت کنترل صداست با این حال ایسوس اعلام کرده که به دنبال یک روش به مراتب طبیعی‌تر برای استفاده کاربر است. امکان کنترل صدا و حرکت (Voice and gesture control) قابلیت جدیدی در نوع خود محسوب نمی‌شود با این حال ایسوس در نظر دارد یک ابزار الکترونیکی کاملا متفاوت را در این حوزه عرضه کند و آنطور که پیش‌بینی کرده است با ارائه این ساعت، 20 میلیارد دلار از سهم بازار محصولات پوشیدنی را به خود اختصاص خواهد داد.
جانی شین (مدیرعامل کمپانی ایسوس) اعلام کرده که این شرکت در نظر دارد که با تعیین قیمت‌های جذاب برای مشتریان خود حضوری قدرتمند در این حوزه پیدا کند. به گفته وی اگر راهی برای حرکت در این حوزه وجود داشته باشد آن یک راه همین است و بس. همانطور که می‌دانید ساعت هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Gear با یک قیمت قابل پیش‌بینی و البته کمی بالا در بازار عرضه شد. در مورد ساعت هوشمند اپل هم تنها احتمال آن است که این محصول قیمت بالایی خواهد داشت. محصول ایسوس هم قطعا قیمت پایینی خواهد داشت، هرچند که زمان دقیق عرضه این ساعت هنوز هم مشخص نشده است.

انتشار یافته: 1
در صف انتشار: 0

نظرات  

سمیرا | Iran | ۱۳۹۳/۰۱/۰۶ ساعت ۰۹:۳۴
Comments قیمتش اگر زیر 700 باشه خوبه وگرنه مثل بقیس

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن