هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۹

مواردی که باید درباره سئو بدانید

شناسه مطلب: ۴۸ بازدید: ۶۲۰۱

بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو اساس بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین می باشد. آخرین آمارها نشان می دهد نزدیک به 90 درصد ترافیک وب سایت از موتورهای جستجو بدست می آید. در دنیای امروزه سئو از اولین مراحل بازاریابی داخلی سازمان ها برای افزایش فروش باید باشد.

در این مقاله سعی داریم موارد ضروری که درباره بهینه سازی وب سایت نیاز دارید بیان کنیم:

√ قوانین گوگل: سهم بازار گوگل در میان تمام موتورهای جستجو حدود 70 درصد بیان شده است. هنگامیکه سایت برای موتورهای جستجو بهینه می شود پس گوگل را مخاطب قرار می دهیم. بنابراین گوگل بهترین شانس برای افزایش ترافیک سایت خواهد بود.

√ کلمات کلیدی: سئو فرایندی برای بالابردن رنکینگ سایت به ازای کلمات کلیدی مورد نیاز می باشد. در واقع کاربران بالقوه و مشتریان شما که با استفاده از کلمات کلیدی وب سایت را در موتورهای جستجو پیدا می کنند. پس قبل از شروع پروژه سئو نیازمند پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی کسب و کار خود می باشیم.

√ محلی فکر کنید (Local SEO): در شروع فرایند بهینه سازی سایت ، بدلیل سخت بودن پروژه سئو روی بعضی از کلمات کلیدی، سئو آنها را به اضافه منطقه یا شهر یا کشور خود انجام دهید. به عنوان مثال اگر شما صاحب رستورانی در منطقه پاسداران می باشید به طور حتم پروژه سئو روی کلمه "رستوران" بسیار سخت می باشد بنابراین بهتر است روی کلمه کلیدی "رستوران در پاسداران" فرایند را آغاز کنید که بسیار راحت تر از "رستوران" است.

√مدیریت محتوای وب سایت: در انتخاب چهارچوب و مدیریت محتواهایی که استفاده خواهید کرد دقت کنید. متاسفانه بعضی از سیستم های مدیریت محتوای آماده خیلی قوانین سئو را رعایت نکرده و گوگل با آنها مشکل خواهد داشت.

√ On-Page و Off-Page: همانطور که در مقاله های قبلی اشاره کرده ایم تمامی مراحلی که از درون وب سایت برای بهینه سازی سایت انجام می شود را On-Page SEO و به تمامی کارها برای افزایش رنکینگ وب سایت Off-Page SEOمی نامیم. وقت خود را زمان بندی کنید. حدود 30 درصد از وقت خود را صرف سئو داخلی و 70 درصد صرف سئو خارجی وب سایت کنید.

√ محتوای استوار: یکی از بهترین راه ها برای بهینه سازی درست وب سایت در موتورهای جستجو است. شما باید محتوای جدید به طور مرتب ایجاد و در وب سایت قرار دهید. اگر هر روز وقت آن را ندارید حداقل هفته ای یکبار این مطالب را گذاشته و اگر خودتان وقت ندارید با استخدام کردن فردی این فرایند را تکرار کنید.

گوگل عاشق وب سایت هایی با محتوای تازه می باشد. وب سایت هایی که به طور مرتب بوسیله محتوایشان آپدیت می شوند در تیرس چشمان گوگل هستند.

بهینه سازی سایت یکی از بهترین فرصت های تبلیغاتی در دنیای آنلاین می باشد. همین امروز سئو را شروع کنید و مطمئن باشید در کمترین زمان مشتریان جدید، شما را از همین طریق پیدا خواهند کرد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن