هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳

فایل‌های Office مایکروسافت را به‌راحتی امضا کنید

شناسه مطلب: ۴۶۴ بازدید: ۳۳۰۷

کاربران می‌توانند فایل‌های Office را با ابزارهای رایانه‌ای مایکروسافت امضا کنند.

به گزارش طراحی سایت سراج، به نقل از دلگرم، کاربرانی که از مجموعه نرم‌افزاری Office 365 مایکروسافت استفاده می‌توانند با ثبت مشخصات، بدون خارج شدن از ابزارهای مایکروسافت انتهای آن را به صورت الکترونیکی امضا کنند.

به گزارش دلگرم به نقل از فارس به نقل از نیو استراک ایندیا، مایکروسافت از آغاز همکاری‌های جدیدی با شرکت DocuSign خبر داده است که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌های تولید شده با مجموعه نرم‌افزاری Office را به راحتی با ابزارهای رایانه‌ای مایکروسافت امضا کنند.

کاربرانی که از مجموعه نرم‌افزاری Office 365 مایکروسافت استفاده می‌توانند با ثبت مشخصات، بدون خارج شدن از ابزارهای مایکروسافت انتهای آن را به صورت الکترونیکی امضا کنند.

این طور که خبرگزاری CNET گزارش داده است، این دو شرکت همکاری‌های گسترده و طولانی‌مدتی را با یکدیگر آغاز کرده‌اند تا بر این اساس ابزارهای eSignature شرکت DocuSign در مجموعه نرم‌افزاری Office 365 مورد استفاده قرار گیرد.

پیش‌بینی شده است که ابزارهای مربوط به امضای الکترونیکی برای نرم‌افزارهای Outlook، Word، SharePoint Online و SharePoint Server ۲۰۱۳ از ماه مارس وارد فروشگاه اینترنتی Office Store شوند.

"جان کیس"(John Case) مدیر بازاریابی مرکز Office در شرکت مایکروسافت گفت که همکاری با شرکت DocuSign به کاربران آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند نقل و انتقالات خود را به صورت دیجیتالی انجام دهند و داخل مجموعه نرم‌افزاری Office ۳۶۵ امضای الکترونیکی خود را به راحتی مدیریت کنند.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن