هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸

تلویزیون همراه با اپیلیکیشن IrangateTV

شناسه مطلب: ۴۶۰ بازدید: ۳۱۴۹

با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.

به گزارش طراحی سایت سراج، در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.

امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.

رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله 3G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

از آنجایی که این سرویس قابلیت تطبیق با سرعت اینترنت مشترک را دارد، در سرعت های پائین سرویس قطع و یا فریز نخواهد شد و با بالا رفتن سرعت اتصال کیفیت تصویر ایده آل خواهد شد.

یکی از جذاب ترین قابلیت های سرویس رسانه اینترنی امکان پخش جدیدترین و قدیمی ترین فیلم ها و برنامه های ویدئوی خانگی بر اساس علاقه مندی های شماست. فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، کارتون ها و برنامه های ورزشی بخش کوچکی از محتوای رسانه ایی طبقه بندی شده قابل دسترس برای شماست.

با سرویس رسانه اینترتی می توانید علاوه بر دسترسی به پخش زنده شبکه های ملی، به آرشیو ضبط شده این شبکه ها تا یک هفته گذشته و بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG) دسترسی یابید. همچنین با استفاده از قسمت تصاویر درخواستی (Video on Demand) می توانید به آرشیو غنی متعلق به مؤسسه رسانه های تصویری دسترسی داشته باشید. همچنین جهت استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه نرم افزار جانبی نمی باشد.

امکانات این نرم افزار:
- پخش زنده شبکه های ملی
- دسترسی به برنامه های یک هفته گذشته شبکه های ملی بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG)
- سرویس راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)
-نمایش به صورت On Screen Display
- قابلیت تصویر در تصویر دو شبکه مختلف به صورت همزمان (Picture-in-Picture)
- پیش نمایش شبکه های زنده (Live Channel Preview)
- نمایش ماتریسی کلیه شبکه ها
- ویدیو و فیلم های درخواستی (Video on Demand) متعلق به آرشیو غنی موسسه رسانه های تصویری
 

لینک iTunes برای دریافت مستقیم

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن