هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳

طرحی مفهومی از ساعت هوشمند اپل با نام iWatch! + ویدئو

شناسه مطلب: ۴۱۶ بازدید: ۲۸۹۹

در طی این چند مدت اخیر، شایعات بسیاری پیرامون ساعت هوشمند اپل با نام iWatch وجود داشته‌اند که هر کدام یک چیز می‌گویند! اما در این میان طرح‌های مفهومی و کانسپت‌هایی نیز ارایه می‌شوند که شاید بتوان آن‌ها را به محصول اصلی (البته اگر واقعیت داشته‌باشد!) شباهت داد. در این میان شخصی به نام Mark Bell طرحی بوجود آورده که در آن مشخصات و ظاهر بسیار جالبی دیده می‌شوند، که شما را به دیدن آن دعوت می‌کنیم.

به گزارش طراحی سایت سراج، این ساعت هوشمند مفهومی، همراه سیستم‌عامل iOS 8 عرضه می‌شود و بند ساعت، از یک ماده پلاستیکی لاستیکی ساخته‌شده و در آن برای تنفس بهتر پوست و عرق نکردن بیش از حد، سوراخ‌های بسیار ریزی بر روی آن ایجاد شده.

طبق گفته سازنده، بدنه دستگاه از پرس کردن ماده تیتانیوم در قالب یک دیسک گردمانند بوجود آمده‌است! در قسمت جلویی دستگاه یک نمایشگر گردمانند با اندازه‌ای در حدود ۲ اینچ مشاهده می‌شود و از جمله امکانات ارتباطی آن می‌توان به شبکه ۴G و بلوتوث اشاره کرد. هم‌چنین مغز متفکر آن را یک پردازنده دوهسته‌ای تشکیل می‌دهد و از مولتی-تسکینگ هم پشتیبانی می‌شود. همانطور که گفته شد هم، این ساعت مجهز به iOS 8، در کنار لبه‌هایی ساخته‌شده از کروم و تیتانیوم است که دستگاهی فوق‌العاده باکیفیت را نتیجه می‌دهند.

درنهایت، شما را به تماشای ویدیو مربوط به این ساعت بسیار جالب، دعوت می‌کنیم.

رسانه

انتشار یافته: 2
در صف انتشار: 0

نظرات  

نا شناس | United States | ۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۰:۵۹
Comments این ویدیو ربطی به آن چه در متن گفته شد نداشت!
نا شناس | Iran | ۱۳۹۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۰:۵۹
Comments این ویدیو ربطی به آن چه در متن گفته شد نداشت!

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن