هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۱

جمع بندی آخرین شنیده‌ها در مورد مشخصات گلکسی S5

شناسه مطلب: ۴۰۲ بازدید: ۳۴۴۸

بر اساس آخرین شنیده‌ها، پرچم‌دار 2014 سامسونگ از نمایشگری 5.24 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 با کیفیت Quad HD با تراکم پیکسلی 560ppi بهره خواهد برد. این یعنی گلکسی S5 اولین تلفن هوشمندی است که تراکم پیکسلی 500ppi را پشت سر می‌گذارد. گلکسی S5 همچنین به یک باتری 3200 میلی آمپر-ساعتی مجهز خواهد بود که در مقایسه با باتری 2600 میلی-آمپر ساعتی نسخه قبلی، بهبود چشمگیری را نشان می‌دهد.

به گزارش طراحی سایت سراج، گلکسی S5 احتمالاً در نسخه های 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد و دیگر از مدل 16 گیگابایتی خبری نخواهد بود. Elder Murtazin به احتمال وجود شیار microSD در این تلفن اشاره ای نکرده.  این تلفن هوشمند در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه بین‌المللی از پردازشگر اسنپدراگون 800 یا 805 استفاده خواهد کرد، نسخه دوم هم از اگزینوس 6 بهره خواهد برد.
 
همان‌طور که در خبرهای قبلی هم گفته بودیم، گلکسی S5 به یک سنسور 16 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 3.2 مگاپیکسلی در جلو مجهز است. این مشخصات کاملاً با شایعات مربوط به وجود یک دوربین 16 مگاپیکسلی ISOCELL در این تلفن مطابقت دارد. گلکسی S5 احتمالاً اپلیکیشن های متنوعی در ارتباط با خانه های هوشمند را در خود خواهد دید. گفته شده که همزمان با معرفی این تلفن از آخرین نسخه ساعت هوشمند سامسونگ، موسوم به Gear، پرده برداری می‌شود.
گرچه این اطلاعات از یک منبع داخلی منشأ گرفته‌، با این حال، باز هم همه این‌ها در حد شایعه است. به طور حتم در هفته های آینده مشخصات دقیق ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی S5 را با هم مرور خواهیم کرد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن