هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۹

یک اَبَر قهرمان با اسپیکرهای دیوانه کننده؛ ال‌جی G Pro 2 به‌زودی از راه می‌رسد!

شناسه مطلب: ۴۰۱ بازدید: ۳۵۷۹

به‌نظر می‌رسد که در آینده‌ای نه‌چندان دور، بازار موبایل شاهد یک محصول جنجالی خواهد بود. اگر آخرین شایعه‌ای که منتشر شده درست باشد، ال‌جی G Pro 2  با اسپیکرهای بسیار فدرتمندی ارائه خواهد شد.

به گزارش طراحی سایت سراج، جانشین موفق فبلت ال‌جی بنا بر گفته‌ی یک سایت کره‌ای، با یک سیستم بلندگوی قوی 1 واتی همراهی می‌شود. این بدین معناست که در شرایط واقعی، جی پرو 2 صدای بم‌تر، واضح‌تر و هم‌چنین قدرتمندتری نسبت به سایر رقبای خود دارد. به‌گفته‌ی این سایت، کیفیت صدای LG G Pro 2 در حدود 30 درصد از رقبای خود بهتر خواهد بود.

در کنار این بلندگوهای دیوانه کننده، کاربران همچنین می‌توانند سطح صدا و دیگر ویژگی‌های صوتی فبلت خود را تنظیم نمایند. ال‌جی، تا به‌حال برخی از اطلاعات منتشر شده درباره این دیوایس را تایید کرده است. در میان اطلاعات سخت‌افزاری جی پرو 2، دوربین 13 مگاپیکسلی آن با یک تثبیت کننده نوری بیش از همه جلب توجه می‌کند.

سازنده‌ی کره‌ای این فبلت، هم‌چنین تایید کرده است که جی پرو 2 در اواخر این ماه در کنگره جهانی موبایل MWC معرفی خواهد کرد. به‌نظر شما، آیا فبلت جی پرو 2 یک محصول جنجالی یا به‌نوعی اَبَر قهرمان است؟!

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن