هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۹

سامسونگ "گلکسی تب پرو" را در سه سایز معرفی کرد

شناسه مطلب: ۳۳۲ بازدید: ۳۵۶۷

با وجود اندازه‌های مختلف این تبلت‌ها، هر سه آن‌ها از رزولوشن یکسان 2560 در 1600 برخوردارند. اگر تا پیش از این از طرفداران تبلت‌های سامسونگ بوده باشید، به طور حتم از این سری از تبلت‌های سامسونگ هم خوشتان خواهد آمد. همچون گلکسی نوت 3 و گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014، این تبلت‌ها هم از یک بدنه چرم مانند در بخش پشتی بهره می‌برند.

بزرگ‌ترین مدل این سری از تبلت‌ها، یعنی نسخه گلکسی تب پرو 12.2 اینچی، به همراه 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این در حالی است که دو نسخه دیگر رم 2 گیگابایتی خواهند داشت. به غیر از این مورد، بسیاری از مشخصه‌های این سه تبلت مشابه هستند. هر سه نسخه از دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند. به علاوه این که سیستم‌عامل هر سه دستگاه، اندروید کیت کت است.
نکته مهم دیگر این است که نسخه 8.4 اینچی این تبلت به صورت عمودی طراحی شده. بسیاری انتظار دارند نسخه کوچک‌تر گلکسی تب‌های جدید جذابیت بیشتری برای مصرف‌کنندگان داشته باشد و به فروش بهتری دست پیدا کند.
 هر سه نسخه این تبلت‌های جدید ضخامتی کمتر از 8 میلیمتر دارند. لازم به ذکر است که نسخه 10.1 اینچی این سری از تبلت‌ها بسیار مشابه گلکسی نوت 10.1 نسخه 2014 است، با این تفاوت که گلکسی تب پرو 10.1 اینچی فاقد S-Pen بوده و تنها 2 گیگابایت رم دارد.
این محصولات در سه ماهه اول سال 2014 به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. شاید فروش نسخه 12.2 اینچی تبلت جدید سامسونگ سخت تر از سایر نسخه‌ها باشد. به طور حتم سامسونگ برنامه‌های ویژه‌ای برای فروش محصولات جدید خود در نظر گرفته است.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن