هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴

گوشی‌های جدید سونی با مشخصاتی باور نکردنی!

شناسه مطلب: ۳۲۷ بازدید: ۳۳۲۷

همان طور که روز به روز به ارایه نسل جدید تکنولوژی و جدیدترین پرچمداران کمپانی‌های صاحب نام نزدیک می شویم، شایعات به ما نشان می‌دهد که این گوشی‌های هوشمند، بسیار باریک‌تر و البته سریع‌تر خواهند بود!

سونی از برنامه معرفی و عرضه رسمی دو پرچمدار جدید خود در سال 2014 صحبت به میان آورده که یکی ازآن‌ها، در همین نمایشگاه CES 2014 رونمایی خواهد شد. نمایشگاهی که تنها یک روز به شروع آن مانده است!

طبق شایعات منتشر شده، نام یکی از پرچمداران شرکت سونی، Sirius خواهد بود که به نظر می‌رسد حقیقت داشته باشد! این اسمارت  فون، دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1440×2560 پیکسلی خواهد بود که احتمالا برای اولین بار، قلب تپنده آن اسنپدراگون 805 است! به نظر می‌رسد این پرچمدار جدید شرکت سونی، دارای 3 گیگابایت رم به همراه دوربینی 20 مگاپیکسلی باشد که شرکت G تهیه لنز آن را بر عهده داشته است! از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اندروید 4.4 یا همان کیت کت خوشمزه و یک باتری قدرتمند 3500 میلی‌آمپری اشاره کرد.

پرچمدار دیگر شرکت سونی، طبق برنامه احتمالی موجود بعد از ماه می ارایه خواهد شد. نام احتمالی این اسمارت فون، canopus است. اگر چه هنوز هیچ یک از مشخصات سخت افزاری این پرچمدار سونی، در جایی درج نشده است.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن