چاپ کردن این صفحه
شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۷

با نصب "Wise Care 365" ويندوز خود را بهينه كنيد + دانلود

شناسه مطلب: ۳۱۷ بازدید: ۳۳۱۴

نرم افزار Wise Care 365 یکی از ابزارهای حرفه ای در زمینه بهینه سازی سیستم عامل می باشد. نرم افزار های بهینه ساز به گروهی از نرم افزار ها گفته می شود که قابلیت حذف فایل های اضافه موجود در رایانه را دارا است.

بعد از نصب نرم افزارها در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند که باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با زدن یک کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت پاکسازی تاریخچه مرورگر را نیز دارد. بعد از نصب Wise Care 365 شما احساس خواهید کرد که یک سیستم عامل جدید را بر روی رایانه نصب كرده‌ايد.

از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به: افزایش سرعت سیستم عامل، ترمیم فایل های آسیب دیده رجیستری، حذف فایل های اضافی رجیستری، حذف کوکی و اضافات مروگرهای اینترنتی، حذف دستورات غیر ضروری از لیست پردازش رم و سی پی یو و... اشاره کرد.

  مشخصات
  حجم: 8.05 مگابایت
  نسخه: Pro 2.93.237 Final
  اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

  راهنمای نصب
1- نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
2- از قسمت Menu روی گزینه Register کلیک کنید. فایل keygen را اجرا کنید، سریال به دست آمده از keygen را در قسمت License Key وارد کرده و با استفاده از نام کاربری و ایمیل دلخواه نرم افزار را فعال کنید.
3- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.
 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن