هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰

آیا ویچت و تانگو شنود می شوند؟

شناسه مطلب: ۲۷۵ بازدید: ۴۱۸۳

یکی از عوارض و آثار منفی فضای مجازی، روابط نامناسب اخلاقی بین دختر و پسر است که این شبکه و نرم‌افزار‌های جدید مانند «ویچت» و «تانگو» آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای نوجوانان و جوانان به‌همراه دارد.

 نماینده مجلس با بیان اینکه ممکن است برخی از مطالب چت توسط نرم‌افزار «ویچت» و «تانگو» شنود شود، گفت: لازم است که دولت در زمینه آگاهی خانواده‌ها اقدام کند تا امنیت اجتماعی و اخلاقی برای خانواده‌ها ایجاد شود.
زهره طبیب‌زاده، نماینده مجلس با بیان اینکه ممکن است برخی از مطالب چت توسط نرم‌افزار «ویچت» و «تانگو» شنود شود، گفت: لازم است که دولت در زمینه آگاهی خانواده‌ها اقدام کند تا امنیت اجتماعی و اخلاقی برای خانواده‌ها ایجاد شود.
او افزود: یکی از عوارض و آثار منفی فضای مجازی، روابط نامناسب اخلاقی بین دختر و پسر است که این شبکه و نرم‌افزار‌های جدید مانند «ویچت» و «تانگو» آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای نوجوانان و جوانان به‌همراه دارد.
او گفت: چنین شبکه‌هایی نه‌تنها برای نوجوانان و جوانان مشکل‌ساز است بلکه زنان و مردان متاهل با عادی‌سازی روابط مردان با زنان در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده و این امر ترویج می‌شود و آسیب‌هایی مانند طلاق را پیش‌رو دارد.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن