هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۲

آیا لقب بهترین تلفن هوشمند دنیا از آن اکسپریا Z2 خواهد شد؟

شناسه مطلب: ۱۵۹ بازدید: ۴۲۶۷
مشخصات درز کرده از پسر در راه سونی که قرار است در رویداد CES 2014 معرفی شود، نشان از آن دارد که این دستگاه به احتمال زیاد بهترین تلفن هوشمند دنیا خواهد شد.
سونی با محصولات ابر قدرتی مثل اکسپریا Z، اکسپریا Z آلترا و Z1 امسال خود واقعی‌اش را یافته و طبق گزارشها با Z2 آواتار نیز سال بعد را از آن خود خواهد کرد.
 
در وبلاگ TechKiddy اطلاعاتی از مشخصات این محصول سونی درز کرده است که نشان می‌دهد این دستگاه دارای ویژگی‌های نو آورانه‌ای خواهد بود. این دستگاه که به نام آواتار نیز شناخته می‌شود، مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون MSM8974AB بوده و اندروید کیت کت درون آن جاری خواهد بود. برای این مدل یک باتری 3200 میلی آمپری نیز درنظر گرفته شده است.
 
بر طبق این اطلاعات آواتار به یک رم 3 گیگابایتی تجهیز خواهد شد که البته صفحه نمایش و دوربین جز ویژگی‌های بارزش خواهند بود. این اسمارتفون با یک صفحه نمایش فول اچ دی که از تکنولوژی IGZO Triluminuous استفاده می‌کند و دارای چگالی پیکسلی 500ppi است همراه خواهد شد. اگر همین صفحه نمایش برای بهترین نامیده شدن این اسمارتفون کافی نیست، سونی یک دوربین خارق العاده 20.7 مگاپیکسلی با پشتیبانی از ضبط 4K را نیز در نظر گرفته است.
 
اطلاعات بیشتر دیگری از این محصول شگفت آور در دسترس نیست و باید تا ماه ژانویه سال 2014 منتظر بمانیم.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن