هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
سه شنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰

خرید تازه اپل برای رقابت با گوگل

شناسه مطلب: ۱۳۹ بازدید: ۴۷۳۶
اپل یک شرکت نوپا به نام امبارک را خریداری کرده تا با استفاده از برنامه‌های تولیدی این شرکت بتواند سرویس نقشه خوانی بهتری را در رقابت با گوگل عرضه کند.
اپل از یک سال قبل برنامه نقشه خوان اختصاصی خود را در رقابت با سرویس گوگل مپ عرضه کرده اما هنوز نتوانسته توجه کاربران را به این خدمات جلب کرده و رضایتشان را به دست آورد.
 
شرکت امبارک که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده برنامه‌های مختلفی را برای نصب بر روی تلفن همراه عرضه می‌کند که با گوشی‌های ساخت اپل و همین طور سیستم عامل اندروید سازگاری دارد. این برنامه‌ها به مالکان گوشی‌ها کمک می‌کند تا مسیر مورد نظرشان را بیابند و در هر منطقه به راحتی خدمات محلی را شناسایی کنند.
 
اپل ضمن تایید خبر انجام این خرید از هرگونه اطلاع رسانی در مورد برنامه‌های آتی خود و همین طور مبلغی که برای مالکیت امبارک پرداخته خودداری کرده است.
 
با این حال کارشناسان می‌گویند یکی از برنامه های اپل افزودن اطلاعات مربوط به سیستم های حمل و نقل به سرویس نقشه همراه خود است تا کاربران این خدمات در سراسر جهان به راحتی بتوانند برای رسیدن به مقصد از طریق وسایل حمل و نقل عمومی یا شخصی برنامه ریزی کنند.
 
کیفیت و امکانات سرویس نقشه اپل تا بدان حد نازل است که تیم کوک مدیر عامل اپل شخصا مجبور به عذرخواهی از کاربران و اخراج اسکات فورستل مسئول طراحی این نقشه ها از این شرکت شد. 

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن