هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۵

ویندوز 8.1 اواخر مهرماه سال جاری عرضه خواهد شد

شناسه مطلب: ۱۲۳ بازدید: ۴۰۲۶
ویندوز 8.1 هنوز نیامده سر و صدای زیادی به پا کرده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند اکثر مواردی که باعث ممانعت از مهاجرت کاربران نسخه‌های پیشین ویندوز به ویندوز 8 می‌شد، در ویندوز 8.1 رفع شده‌اند.
 تعداد زیادی از کاربران ویندوز نیز بی‌صبرانه منتظر دریافت این نسخه از ویندوز به صورت یک بسته بروزرسانی هستند تا بتوانند تجربه بهتری از کار کردن با آخرین نسل از سیستم عامل محبوب ویندوز را بدست آورند. امروز مایکروسافت در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که عرضه رسمی ویندوز 8.1، اواخر مهرماه امسال صورت می‌گیرد.
 
اگر بخواهیم زمان دقیق عرضه ویندوز 8.1 را بر طبق اعلامیه رسمی مایکروسافت بیان کنیم، باید بگوییم که عرضه این نسخه از ویندوز، از سحرگاه پنج‌شنبه بیست و پنجم مهرماه سال جاری در ایالات متحده آغاز و به تدریج در سایر کشورهای جهان انجام می‌گیرد.
 
پس از آن تاریخ، تمامی کاربرانی که قبلا ویندوز 8 را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اند، می‌توانند به این نسخه جدید بروزرسانی کنند.
 
همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، عرضه ویندوز 8.1 به تولیدکنندگان سخت‌افزار تا دو هفته دیگر آغاز می‌شود و این بدان معنی است که به زودی شاهد حضور محصولات گوناگونی در بازار خواهیم بود که مبتنی بر این سیستم عامل هستند.
 
تغییرات صورت گرفته در این نسخه از ویندوز شامل افزوده شدن قابلیت‌های جدیدی است که قبلا در ویندوز 8 وجود نداشته‌اند.
 
این بسته بروز رسانی چیزی فراتر از یک بروزرسانی ساده است، زیرا در عمل، بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های ویندوز 8 دستخوش تغییرات اساسی خواهند شد.
 
نظر شما در این مورد چیست؟

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن