هاست لینوکس هاست ارزان
Site
Android
News
دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۶

برترین رویدادهای دنیای فناوری در هفته گذشته

شناسه مطلب: ۱۱۵ بازدید: ۴۲۷۹
مطابق معمول کمپانی های برجسته جهان هر هفته خبر ساز هستند و این موجب پر مخاطب شدن آن ها شده است چرا که دائما نامشان را از هر طریقی منتشر می کنند.
خبری از سایت انتشار تصویر Imgur!
01
Imgur وب سایت اشتراک عکس است که برای رفاه حال کاربران در کنار سایر شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. این سایت در هفته ای که گذشت اپلیکیشن خود را برای گوشی های ios طراحی کرد. هم اکنون کاربران آیفون می توانند با Imgur عکس هایشان را برای دوستانشان ارسال کنند.
 
خبری داغ از Google Glass!
02
همانطور که میدانید گوگل می خواهد با محصول جدید خود یعنی Google Glass یک سرو گردن از رقبای خود بالاتر باشد اما در هفته ای که گذشت اعلام شد که Google Glass مشکل ناوبری دارد و باید درست شود.
 
یک خبر از iPad Mini!
03
claims در گزارشی اعلام کرد که اپل تصمیم دارد یک نسخه جدید از ipad mini  را با صفحه نمایش رتینا منتشر کند. به گفته این مرکز این تبلت یا ipad قرار است در ربع چهارم سال ۲۰۱۳ رونمایی شود.
 
وقتی مراکز هاستینگ منفعل شدند!
04
اگر وب سایت های شما بر روی یکی از سرویس های هاست پر قدرت و نامی Bluehost  و HostGator و HostMonster است باید به احتمال زیاد سایتتان down شده باشد چرا که این سه مرکز هم اکنون down  شده اند!
 
فروشگاه Apple هم خبر ساز شد!
05
در رویداد های هفته قبل فروشگاه اپل اعلام کرد هر کس از اپلیکیشن مخصوص این فروشگاه استفاده کند این فروشگاه امکان دانلود رایگان نرم افزار ها را برای وی فراهم می کند!
 
توالت های هوشمند هم هک می شوند!
06
هکر ها می توانند توالت های هوشمند را مورد حمله و تهدید قرار دهند! این توالت ها که با دستگاه های اندرویدی کنترل می شوند به علت هک و تهدید می تواند آرامش کاربران را از بین ببرند!
 
لنز مراقب محیط برای گوشی ها ساخته شد!
07
یک لنز مراقب محیط به تازگی برای گوشی ها ساخته شده که امکان مانیتور کردن محیط را به شما می دهند. در این راستا می توانیم به خوبی بگوییم این لنز می تواند محیط اطراف را بپاید و به شما هشدار دهد
 
تولید گوشی هوشمند به جای رایانه شخصی
08
مارک شاتلورث در پی دریافت پیشنهادات ۳۲ میلیون دلاری تصمیم گرفته نسل سیستم عامل ها را تغییر دهد و برنامه ای بنویسد که گوشی ها را به یک نوع رایانه رومیزی و شخصی تبیدل کند!
 
گوشی موتوولا و گوگل هم روانه بازار شد
09
قبلا خبرهایی از همکاری موتورلا و گوگل برای طراحی گوشی شنیده بوده اید. اینبار میخواهیم خبری از طراحی این گوشی موسوم به Moto X را به شما بدهیم که هم اکنون  در حال بازاری شدن است. این گوشی با قیمت ۱۹۹ دلار از ماه بعد آماده فروش می شود.
 
به روز ترین دوربین سامسونگ از evernote استفاده می کند!
10
دوربین جدید سامسونگ در طراحی نهایی با برنامه همزمان سازی عکس ها در evernote ادغام شده که قادر است به راحتی با استفاده از امکانات wifi این دوربین خوش رنگ به همزمان سازی عکس ها بپردازد!
 
بنظر می رسد هر روز تکنولوژی رو به پیشرفت بهتر و سریعتر پیش می رود و این موجبات زندگی جذاب تر و راحت تر را برای افراد فراهم می کند.

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن