چاپ کردن این صفحه
یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۰

جذاب‌ ترین تصاویر دانش و فناوری هفته

شناسه مطلب: ۱۰۴ بازدید: ۳۹۹۵
‫‫اگر به هنر عکاسی و تماشای تصاویر علمی علاقه‌مند هستید، از این آلبوم زیبا لذت خواهید برد. جذاب‌ترین تصاویر علمی هفت روز گذشته، از جوینده طوفان تا خاک بر سر و پرندگان خشمگین را شامل می‌شود.
جوینده طوفان
01 P01cn368
ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) در حال رصد کردن طوفانی بر فراز اقیانوس اطلس، در نزدیکی خط استوا است، جایی که کشور برزیل قرار دارد. خدا می‌داند در دل این گرد باد طوفانی چه خبر است!
 
بیداری بی‌ادبانه
02 P01cn34b
کوه آتشفشانی پوپوکاتپتل در مکزیک از خواب بیدار شده و با فوران ذرات خاکستر همه را به دردسر انداخته است. راه‌های فرار مملو از جمعیت است و نقاط امن نیز طرفداران بسیاری دارد.
 
نورهای خیره‌کننده
03 P01cn35m
هزاران نور خیره‌کننده لیزر سبز رنگ به سوی چرخ‌بالی که بر فراز میدان تحریر قاهره پرواز می‌کند، نشانه رفته است. مخالفان محمد مرسی، رئیس جمهور اسبق مصر خیابان‌ها را اشغال کرده‌اند و بر علیه او شعار سر می‌دهند.
 
خاک بر سر!
04 P01cn37s
هوا در انگلستان رو به گرمی گذاشته و فیلی که در باغ‌وحش تویکراس واقع در لسترشایر روزگار می‌گذراند، برای خنک شدن ناچار به ریختن خاک بر روی سر است!
 
پرندگان خشمگین
05 P01cn33j
گرهی از هواپیماهای جنگنده روسی سوخو 27 و میگ 29 در حال نمایش هوایی بسیار جذاب و دیدنی در خلال نمایشگاه بین‌المللی دفاع دریایی در شهر ساحلی سن پترزبورگ هستند.
 
پیشواز فضایی
06 P01cn32c
لوکا پارمیتانو به خارج از محیط ایستگاه فضایی بین‌المللی رفته تا مقدمات ورود ماژول جدید روسی را به این پایگاه فرا زمینی آماده کند.
 
ورود به مسابقه فضایی
07 P01cn38f
هنگ‌کنگ با رونمایی از ماکت فضاپیمای OCOR Lynx Mark II عملاً خود را وارد مسابقه فضایی و ارسال توریست به فضا کرد. به کمک این فضاپیما مسافران می‌توانند در مدت 60 دقیقه به فضای زیر مداری برسند.
 
سبز سبز شو!
08 P01cn34w
اینگی ترانتر با ابتکار جالبش یکی از بونکرهای نظامی متعلق به جنگ جهانی دوم را به مکانی سبز و دوست داشتنی بدل کرده است. قرار است در جشنواره‌ای که در دانمارک برگزار می‌شود، این بونکر سبز نیز شرت کند.
 
عمیق آبی
09 P01cn335
برای نخستین بار اخترشناسان موفق شدند رنگ حقیقی سیاره‌ای در خارج از منظومه شمسی را تشخیص دهند. باران‌های سیلیکاتی در سیاره HD 189733b موجب می‌شود تا دانشمندان رنگ آبی نیلگونی را به این سیاره اختصاص دهند.
 
بازی با آتش
10 P01cn375
آتش‌سوزی در کوهستان چارلستون در نزدیکی لاس‌وگاس موجب شده تا آسمان شهر مملو از دود شود و جلوه‌ی خاصی از بازی با نور را ایجاد کند.
انتشار یافته: 2
در صف انتشار: 0

نظرات  

مرجان | Unknown | ۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ساعت ۰۳:۱۶
Comments بسیار زیبا
نا شناس | Unknown | ۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ساعت ۰۳:۱۹
Comments لطفا توضیح بیشتری برای عکس ها بدهید

افزودن نظر

کد امنیتی
تازه کردن